ijsland

13 april 2017 - Blue Lagoon, IJsland

Ijsland is geweldig! Ik ben nu een tijdje in Ijsland en de natuur in ijsland is geweldig. Er zijn ook geweldige dieren en ik ben vandaag bij de blue lagoon geweest. the blue lagoon is een geothermiscch bad en is een grote trekplijster voor ijsland. Het was er dan ook super druk. Ik heb ook nog een vulkaan gezien, best rare combinatie eigenlijk vuur en ijs. Verder is IJsland heel erg dunbevolkt. IJsland heeft de laagste bevolkingsdichtheid van Europa. Wat je gewoon niet verwacht bi zo een prachtig land. Wat mij ook voortdurend opvalt is dat de natuur hier geweldig is, overal waar je kijkt zie je bossen en water. Geweldige plaats als je even tot rust wil komen, nu ik er zo over denk trouwens is het niet een geweldig idee om hier een hele grote school te plaatsen. Al die kinderen een keer van hun mobieltjes af, kijken ze elkaar voor het eerst aan. :) ​Het is hier dus best wel koud als je kijkt naar dit schema. ;) Zeker weten een betsemming om nooit te vergeten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl